5 fructe bogate în fibre

fibre

Deja ştii despre fibre şi cât de importante sunt ele pentru sănătatea tranzitului intestinal şi tratarea naturală a constipaţiei.

Poţi afla totul despre fibre de aici:

http://www.casenfibra.ro/fibre-pentru-sanatate/

Azi ne-am gândit să îţi aducem 5 fructe bogate în fibre.

Pe lângă mere şi pere, vom mai pune în panere zmeură, nuci şi banane. 🙂

Fructe bogate în fibre

Cine ar putea refuza un pahar umplut cu zmeură parfumată, savuroasă şi răcoroasă? O porţie de 100 de grame de zmeură conţine 5 grame de fibre. În plus, zmeura este o sursă foarte bună de vitamina C, iar acidul elagic şi flavonoidele acţionează benefic asupra sistemului cardio-vascular. Şi un alt aspect important: zmeura are un aport mic de calorii.

Mărul reprezintă o bună sursa de fibre, potasiu şi vitamina C. Este recomandat să mănânci atât miezul, cât si coaja, pentru a avea acces la toţi nutrienţii pe care acest fruct îi conţine.

Datorită conţinutului crescut de fibre, para poate avea un efect laxativ şi poate reduce balonarea. Totodată, perele au un indice glicemic redus. Aşadar sunt digerate şi absorbite mult mai lent faţă de alte alimente care au un indice glicemic mediu sau mare.

Cât despre savoarea şi gustul nenumăratelor soiuri, nu are rost să mai intram în detalii.

Mai avem până să intrăm în sezonul nucilor, iar până atunci e bine să aflam ce aport benefic de nutrienţi îţi oferă aceste fructe. Doar 30 de grame de nuci îţi asigură doza zilnică recomandată de acizi graşi Omega3. În plus, nucile conţin fibre care contribuie la reglarea tranzitului intestinal, potasiu, calciu, fosfor, fier, cât şi vitaminele A, B2 şi C.

Bananele ajută la întărirea sistemului imunitar datorită magneziului, potasiului şi al vitaminelor B, A şi C. Sunt fructele preferate de sportivi după efort prelungit, pentru că refac nivelul scăzut de glucoză din sânge. Totodată, bananele conţin o cantitate importantă de fibre, cât şi acid folic şi fier, fiind surse importante de energie.

Dacă vrei să afli mai multe despre cantitatea de fibre pe care o conţin alimentele tale preferate, te ajută calculatorul de fibre:

http://www.casenfibra.ro/

Scris de către Casenfibra

Reprezintă o nouă generație de fibre, cu beneficii imediate şi pe termen lung în prevenirea constipației şi în obținerea unui tranzit intestinal regulat.

Un răspuns la “5 fructe bogate în fibre”

  1. Corina spune:

    Foarte bun articolul! Felicitari!!!

Lasă un răspuns