Ai un stil de viață sănătos?

sănătos

Un studiu recent a constatat că patru comportamente negative- fumatul, consumul exagerat de alcool, evitarea exercițiilor fizice și neconsumarea unei cantități suficiente de fructe și legume – îți pot aduce pe chip și în organism o îmbătrânire cu până la 12 ani.

Din fericire, poți face ceva pentru a corecta aceste comportamente nesănătoase.

Cum să ai un stil de viață sănătos

Nu mânca prea mult!

Autorul Dan Buettner, care studiază longevitatea din întreaga lume, a descoperit că cei mai longevivi oameni din Japonia nu mai mănâncă din momentul în care se simt plini în jur de 80%.

Cercetătorii de la Universitatea St. Louis au confirmat că ajustarea cantității de mâncare te ajută să îmbătrânești mai lent. Într-un studiu din 2008 au constatat că limitarea caloriilor a redus producția de T3, un hormon tiroidian care încetinește metabolismul și accelerează procesul de îmbătrânire.

Evită expunerea la soare!

Evitarea soarelui în exces te protejează de problemele de piele. Totodată, îți poate păstra prospețimea tenului, prin prevenirea ridurilor, a liniilor fine și menținerea unei pieli sănătoase.

Nu este niciodată prea devreme – sau prea târziu – să adaugi protecție solară la regimul zilnic de îngrijire a pielii.

Cultivă relațiile cu cei dragi!

Da, singurătatea chiar dăunează. Iar în cazul oamenilor sănătoși poate fi la fel de periculoasă ca și colesterolul ridicat sau fumatul.

Singurătatea pare să reprezinte cel mai mare risc pentru persoanele în vârstă, care sunt, de asemenea, predispuse la depresie.

Mănâncă fructe și legume!

Consumul a mai puțin de trei porții de fructe și legume pe zi îți poate afecta sănătatea.

Ca bonus, puterile de combatere a inflamației și de stimulare a circulației din fructe și legume pot elimina ridurile.

În loc de încheiere am ales un citat care spune multe:

„Viața nu este numai pentru a fi în viaţă, ci să-ți fie și bine în viață.”

Marcus Valerius Martial

Scris de către Casenfibra

Reprezintă o nouă generație de fibre, cu beneficii imediate şi pe termen lung în prevenirea constipației şi în obținerea unui tranzit intestinal regulat.

Lasă un răspuns