3, 2, 1… Start!

Mai sunt câteva zile sau săptămâni până la mult-așteptatul concediu, așa ca îți vom oferi două soluții rapide pentru a scăpa de câteva kilograme nedorite (desigur, pentru prevenirea constipaţiei vor fi nelipsite cele 3 pliculețe zilnice de fibre Casenfibra):

Dieta de 3 zile cu fructe

n această perioadă fructele se găsesc din abundenţă şi, în afara faptului că o dietă cu fructe te ajută să slăbeşti, ajută la detoxifiere şi îţi revitalizează organismul care pe perioada iernii a avut parte de o alimentaţie greoaie. În cazul în care te-ai decis să începi o dietă cu fructe, poţi alege varianta de 3 zile, în care trebuie să consumi doar acelaşi sortiment de fructe, fără alt aliment, şi să renunţi la consumul de cafea, cola sau băuturi acidulate. În aceste 3 zile vor fi eliminate toate toxinele din organism. Cele mai recomandate fructe pentru o astfel de dietă sunt cele de sezon: căpșune, cireșe, vișine, fructe de pădure, pepene roșu, mere verzi (acrișoare), dar și struguri sau banane, portocale sau grepfrut.

Dieta cu cireşe

Conţinutul bogat de apă (70%) din cireşe ne permite să mâncăm orice cantitate fără a ne îngrăşa. În plus, cireşele mai conţin şi vitamine, B1, B2 şi B6, care asigură organismului energia de care are nevoie.
Cura cu cireşe se ţine trei săptămâni, crescând progresiv cantitatea, de la 100 grame zilnic la 500 de grame. Cireşele se consumă dimineaţa, pe stomacul gol, fără a mai mânca altceva până la prânz. Când ai ajuns la cantitatea de 300 de grame pe zi, aceasta va fi împărţită în trei prize, pe care le consumi pe rând. Pentru ca dieta să dea rezultatele dorite, în timpul curei trebuie să mănânci numai preparate uşoare, atât la prânz, cât şi la cină. De asemenea, în această perioadă nu ai voie să consumi zahăr, grăsimi şi alcool.

La aşa diete delicioase, nu trebuie să fii prea mult rugată ca să le pui în practică!


       

Cu ceva timp în urmă, mai exact acum aproape 2 milioane de ani, Homo Erectus s-a hotărât să înlocuiască un regim alimentar bazat pe fructe, cu unul orientat pe consumul de carne și de rădăcinoase.

Zorii omenirii nu au fost chiar pașnici, iar noi am simțit nevoia, în lipsa altor arme naturale redutabile, precum gheare, colți, auz, miros sau vedere de vultur, sa ne înarmăm cu... un creier cât mai dezvoltat şi cu o constituție fizică orientată pe acumularea de greutate și de forță. Strămoșii noștri au supraviețuit perioadelor de foamete și rӑzboaielor stocând greutate și masă corporală.

Astӑzi însӑ, tot internetul este plin de diete pentru slăbit. Atenție! A slăbi sănătos presupune echilibru, nu exces, nici eliminarea totală a unor alimente din consum.

Iar dacă tot am ajuns la acest aspect, facem cunoștință cu fibrele! Hipocalorice și hipoglucidice, fibrele mențin sațietatea pentru mai mult timp. În plus, au rol benefic împotriva constipației, reglează tranzitul, detoxifică și te ajută să îți controlezi în mod sănătos greutatea.

Iată și câteva exemple de alimente care au un palmares bogat în fibre și în multe alte elemente benefice:

Alimente bogate în fibre:

Tărâțele de porumb, grâu, orez sau ovăz sunt pe podium: reglează digestia, acționează împotriva constipației, sunt emoliente, nutritive, remineralizante și tonifiante. Sunt bogate în vitamine, fibre, aminoacizi și minerale.

Din țările Americii Latine, cultivat însӑ și mai aproape de noi, de exemplu în Spania, sosește urmӑtoarea vedetă: fructul de avocado. Ciudat, prețios, exotic, savuros, sănătos. Astfel l-a descris lumea, până când, treptat, avocado a devenit de nelipsit din arta culinară, dar și din cosmetică & beauty. Cremele pentru ten pe bazӑ de avocado hidratează și regenerează tenul.

Nu mai puțin de 25 de nutrienți esențiali conține acest fruct-minune, printre care vitaminele A, B, E si K, fibre, minerale și alte substanțe benefice, precum luteina caretonoidă, indicată pentru menținerea sănătății ochilor.

Urmӑtorul aliment provine din Asia, dar s-a răspândit cu multă vreme în urmă în Roma și Grecia, iar de acolo a ajuns și la daci. Este vorba de mazăre.

Însuşi Ludovic al XIV-lea, Regele Soare, era un consumator împătimit. Grӑdinarul lui cultiva în grӑdinile de la Versailles această legumă.

Prin conținutul scăzut de grăsimi și calorii și aportul de fibre și substanțe hrănitoare, mazărea te ajută să îți controlezi într-un mod sănătos greutatea. Coumestrolul, un polifenol existent în mazăre, dar și în spanac, fasole sau varză, protejează organismul și fortifică sistemul imunitar.

Fibrele sunt nelipsite dintr-o dietă sӑnӑtoasă. 1 până la 3 pliculețe de Casenfibra îți asigură aportul optim de fibre, în fiecare zi. În plus, gustul neutru te ajută sa asociezi Casenfibra cu băuturi noncarbogazoase sau cu alimentele semisolide, ca de exemplu iaurtul.

Și nu uita! Suntem ce, cum şi cât mâncăm!


       

Când încerci să schimbi totul brusc, deodată, adesea trișezi sau te dai bătut de la noul tău plan de a mânca sănătos. Pentru a te pregăti de succes, gândește-te la planificarea unei diete sănătoase ca fiind un număr de pași mici, pe care îi poți controla – precum adăugarea unei salate în dieta zilnică – mai degrabă decât ca la o schimbare drastică. Pe măsură ce schimbările devin obiceiuri, poți continua să adaugi mai multe alegeri sănătoase.

Ia un mic dejun sănătos! Nu degeaba se tot subliniază ideea că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei – dacă faci alegeri înţelepte, această masă îţi poate asigura toate vitaminele şi energia de care ai nevoie pe tot parcursul zilei. Potrivit unor studii, cei care nu sar peste masa de dimineaţă sunt mult mai atenţi la ceea ce au de făcut, au mai puţine şanse să devină obezi şi au un risc scăzut de a face boli de inimă sau diabet. Cu toate acestea, mulţi dintre cei care iau micul dejun nu ţin cont de regula "trebuie să mănânc sănătos", ci mai degrabă "trebuie să mănânc repede şi, eventual, ceva care nu necesită timp mult de preparare". Un mic dejun sănătos ar trebui să conțină cereale, iaurt și fructe. Cele trei ingrediente sunt bogate în fibre, probiotice, vitamine și minerale care ne furnizează nutrienții necesari pentru a ne păstra energia pe parcursul zilei. Dimineața, înainte să pornești spre birou, prepară-ți un mic dejun sănătos cu cereale cu iaurt și fructe. Acest mic dejun iți va da energia necesară pe parcursul întregii zile datorită mixului de fibre din cereale, probiotice din iaurt și vitamine și minerale din fructe.

Prepară-ți mai multe din mesele pe care le iei! Prepararea mai multor mese acasă te poate ajuta să fii mai responsabil cu ceea ce mănânci și să monitorizezi exact componentele mâncării tale.

Fă schimbările corecte! Când tai mâncărurile nesănătoase din dieta ta, este important să le înlocuiești cu alternative sănătoase. Înlocuirea grăsimilor periculoase cu unele sănătoase (precum schimbarea puiului prăjit cu pește la grătar) va reprezenta un pas pozitiv pentru sănătatea ta. Schimbarea grăsimilor animale cu carbohidrați rafinați (să alegi în loc de bacon o gogoașă, de exemplu), nu îți va diminua riscul bolilor de inimă și nici nu îți va îmbunătăți starea.

Simplifică! În loc să devii obsedat de numărarea caloriilor, gândește-te la dietă în termeni de culoare, varietate și prospețime. Focusează-te pe evitarea mâncărurilor ambalate și procesate și optează pentru ingrediente cât mai proaspete.

Citește etichetele! Este important să fii conștient de ceea ce se află în mâncarea ta, deoarece producătorii ascund de multe ori cantități mari de zahăr și grăsimi nesănătoase în mâncarea procesată și uneori chiar și în mâncarea despre care se pretinde că ar fi sănătoasă.

Focusează-te pe felul în care te simți după ce-ai mâncat! Această procedură te va ajuta să adopți noi obiceiuri și gusturi. Pe masură ce vei mânca mai multă mâncare sănătoasă, te vei simți din ce în ce mai bine după o masă.

Bea multa apă! Apa ajută sistemul nostru să elimine reziduurile de produse și toxine. Cu toate astea, mulți oameni sunt deshidratați, acest lucru cauzându-le oboseală, energie scăzută și dureri de cap. Este un lucru comun să confunzi setea cu foamea, așadar hidratarea te va ajuta să faci alegeri mai sănătoase în privința mâncării.

Casenfibra reprezintă o nouă generație de fibre, care asigură aportul zilnic necesar de fibre atât pentru adulți, cât şi pentru copii. Datorită gustului neutru, soluția Casenfibra este uşor de administrat, ca atare sau în combinație cu lichide necarbogazoase sau cu alimente semisolide.

Prin efectul prebiotic, prin reglarea tranzitului intestinal şi prevenirea constipației, soluția Casenfibra hipocalorică şi hipoglucidică trebuie să fie nelipsită dintr-o dietă corectă şi echilibrată.

O dietă sănătoasă este în ritm cu starea de bine a organismului!


       

Dietă

 

Nutriția este unul dintre cele mai dezbătute subiecte abordate în discuțiile despre un stil de viață sănătos, însă foarte multe persoane dau greş în ceea ce priveşte alimentația sănătoasă, tocmai din cauză că totul pare prea complicat. De fapt, cea mai la îndemână metodă pentru un regim alimentar sănătos este aceea de a urma o serie de reguli simple:
Respectarea unui program de alimentație zilnic, din care să nu lipsească micul dejun şi evitarea unei cine copioase.
Includerea fructelor şi legumelor în meniul fiecărei mese de peste zi: pe lângă creşterea aportului de fibre, vitamine, minerale şi antioxidanți, consumul de fructe şi legume zilnic este legat de un risc scăzut de instalare a unei serii de boli cronice, precum afecțiunile cardiovasculare.
Apa trebuie să fie principala băutură de peste zi: potrivit unui studiu publicat în American Journal of Nutrition, persoanele care consumă, în general, mai multă apă – în detrimentul sucurilor, băuturilor alcoolice şi a celor acidulate- tind să aibă o dietă mai sănătoasă, inclusiv bogată în fibre şi mai săracă în zahăr şi să consume mai puține alimente foarte bogate în calorii; pe lângă faptul că menține un nivel sănătos al hidratării, apa poate fi de ajutor în slăbit, crescând nivelul metabolismului şi scăzând apetitul.
O dietă bogată în cereale integrale şi produse derivate din cereale integrale, în detrimentul celor rafinate şi foarte rafinate, este strâns legată de prevenția bolilor cardiovasculare, a dereglărilor ce țin de tranzitul intestinal, diabetului şi obezității, iar acest lucru se datorează conținutului mai mare de fibre care înlesneşte tranzitul intestinal, menține sentimentul de sațietate mai mult timp şi ajută la reglarea nivelului glicemiei şi al insulinei din sânge.
Casenfibra reprezintă o nouă generație de fibre prebiotice, care asigură aportul zilnic necesar de fibre atât pentru adulți, cât şi pentru copii. Datorită gustului neutru, soluția Casenfibra este uşor de administrat, ca atare sau în combinație cu lichide necarbogazoase sau cu alimente semisolide.
Prin efectul prebiotic, prin reglarea tranzitului intestinal şi prevenirea constipației, soluția Casenfibra hipocalorică şi hipoglucidică trebuie să fie nelipsită dintr-o dietă corectă şi echilibrată.
O dietă sănătoasă este în ritm cu starea de bine a organismului!