Pentru o vară uşoară, în care constipaţia să nu apară, e important să previi şi beneficiile fibrelor să le ştii, atât pentru adulţi, cât şi pentru copii:

Reglarea tranzitului intestinal si prevenirea constipatiei: fibrele sunt o categorie de carbohidrati care nu pot fi digerati de enzimele din tubul digestiv. Aceşti carbohidraţi împiedică apariţia scaunelor uscate şi tari, dificil de evacuat.

Controlul greutăţii: Fibrele sunt indicate în controlul greutăţii sau în cadrul unor diete sănătoase şi echilibrate, pentru că ele cresc senzația de sațietate şi, în plus, sunt hipacalorice.

Sănătatea pielii: Fibrele ajută la eliminarea reziduurilor, prevenind excreția lor prin piele, acolo unde ar putea provoca acnee sau mâncarimi/roșeață.

Fără hemoroizi și sindrom de colon iritabil: O dietă bogată în fibre poate reduce riscul de hemoroizi și de sindrom de colon iritabil şi, în plus, are efect de detoxifiere asupra organismului.

Nivel scăzut al zahărului în sânge: prin conţinutul hipoglucidic, fibrele au un rol benefic în controlulul nivelului de colesterol, al dezechilibrelor metabolice şi previn incidenţa unor afecţiuni cardiovasculare.

Energie, stare de bine şi chef de vacanţă: toate vin la pachet împreună cu fibrele! Cum altfel, când ai atâtea beneficii pentru sănătatea şi silueta ta?

Şi pentru că tot e vară, nu uita să consumi cât mai multe lichide!


       

Încӑ o zi în care ești constipat! Ți s-a întâmplat de atâtea ori și totuşi nu reușeşti niciodată să treci peste starea permanentă de rău, peste senzația acută de balonare, peste lipsa de energie și dispoziția care, bineînțeles, este la pământ. Te-ai obișnuit ca episoadele de constipație să facă parte din viața ta, să crezi cӑ sunt imposibil de evitat. De fiecare dată alegi sau cauţi un remediu care îți rezolvă, punctual, episodul de constipație. Dar problema rămâne.

Numeroase beneficii sunt legate de fibre! Această categorie de carbohidrați reglează tranzitul intestinal, amplifică peristaltismul, detoxifică organismul, controlează în mod sănătos greutatea prin conținutul hipocaloric și crește senzația de sațietate.

Nu trebuie să îți schimbi alimentația pentru a integra fibrele în obiceiurile zilnice de consum! Le gӑsești în fructe precum zmeurӑ sau cireșe, avocado, mere, banane, pere sau prune uscate, în legume precum mazӑrea, fasolea, morcovii sau roșiile, în tărâțe de grâu, porumb sau ovăz, ba chiar în scorțișoară, pudră de cacao sau ciocolată neagră.

Consumul de fibre este recomandat atât la adulți, cât și la copii. Un aport zilnic în dietă înseamnă un risc mai mic de a dezvolta afecțiuni gastrointestinale,constipație, boli de inimă, diabet sau obezitate. Totodată, este important să consumi cât mai multe lichide.

Casenfibra îți oferă un mod simplu și mereu la îndemână de a integra fibrele în alimentație. Datorită gustului neutru, poți administra această soluție naturală împreună cu băuturi noncarbogazoase sau cu alimente semisolide, ca de exemplu iaurtul.

Indiferent dacă ești acasă, la serviciu sau obișnuiești să călătorești des, pliculețele de Casenfibra încap în orice poșetă, diplomat sau geantă de voiaj. La adulți, doza optimă este de 1 până la 3 plicuri pe zi, corespunzând unui aport zilnic de 5g până la 15g de fibre.


       

Fibrele sunt adesea asociate cu sănătatea sistemul digestiv. În general, importanța macronutrienților precum glucidele, lipidele şi proteinele sau a micronutrienților, precum mineralele şi vitaminele, în cadrul unui regim alimentar corect şi echilibrat, sunt unanim recunoscute.
Fibrele câştigă teren şi cercetările medicilor şi ale nutriționiştilor subliniază că avem nevoie de acest aliat puternic, pentru a întreține un organism sănătos.
Fibrele reprezintă un tip de carbohidrați care nu pot fi digerați. Deşi cei mai multi carbohidrați sunt separați în molecule de zahăr, asupra fibrelor nu poate avea loc acelaşi proces, ele trecând prin corp nedigerate. Fibrele ajută organismul să îşi optimizeze consumul de zahăr din sânge, prin senzația de sațietate pe care o creează.

Fibrele au un efect benefic în constipație, o afecțiune care este cauzată de un regim alimentar nesănătos sau dezechilibrat, de consumul de lichide insuficient, de lipsa exercițiilor fizice, de administrarea în exces a unor medicamente, de anumite afecțiuni specifice sau chiar de obiceiuri perpetuate în timp, precum amânarea mersului la toaletă.
Se recomandă introducerea graduală a fibrelor în dieta zilnică. Deoarece fibrele absorb apa, este necesar un consum optim de lichide.
Câțiva paşi simpli te vor ajuta să creşti treptat aportul de fibre în organism:
1. Alege să consumi fructele întregi în loc să bei suc din fructe.
2. Înlocuieşte orezul alb, pâinea albă şi pastele cu orez brun şi cu produse din cereale integrale.
3. Alege pentru micul dejun cereale care au ca ingredient principal boabele întregi.
4. O gustare bazată pe legume este de preferat cips-urilor, ronțăielilor sau tabletelor de ciocolată.
5. De două-trei ori pe săptămână, înlocuieşte carnea din supe sau ciorbe cu fasole păstăi.

Casenfibra reprezintă o nouă generație de fibre, cu beneficii imediate şi pe termen lung în constipație. Suplimentul alimentar Casenfibra este aliatul natural, uşor de administrat şi recomandat pentru întreaga familie, în variantele Casenfibra Adult şi Casenfibra Junior.
La adulți, doza optimă este de 1 până la 3 plicuri pe zi, corespunzând unui aport zilnic de 5g până la 15g de fibre. Dozajul se face în funcție de vârstă, de dietă şi de necesarul individual.


          

Auzim tot mai des, mai ales când avem probleme cu tranzitul intestinal şi cerem sfatul unui specialist sau căutăm pe internet, cât de important este să avem o alimentație bogată în fibre. Ce sunt însă aceste fibre şi ce beneficii au asupra organismului nostru?
Fibrele sunt o categorie de carbohidrați care provin numai din alimentele de origine vegetală: fructe, legume şi cereale integrale. Cea mai mare cantitate de fibre se regăseşte în părțile dense ale plantelor: coaja, pielița dintre segmente, tulpinile.
Acești carbohidrați nu pot fi digerați de enzimele din tubul digestiv. Cantitatea şi textura fibrelor ingerate împiedică apariția scaunelor tari şi uscate, dificil de evacuat.
Constipația este o afecțiune frecventă şi poate fi cauzată de o dietă necorespunzătoare, de lipsa exercițiilor fizice, de stresul cotidian sau de factori particulari, precum medicamentele, consumul excesiv de laxative sau diverse boli specifice. Prin efectul prebiotic, fibrele ajută la prevenirea şi ameliorarea constipației.
Un aport zilnic şi echilibrat de fibre alimentare solubile, hipocalorice şi hipoglucidice, are rezultate vizibile în controlul greutății şi în dereglările metabolice provocate de excesul de grăsimi şi glucide. Persoanele care au inclus fibrele în dieta zilnică prezintă un risc mai mic de a dezvolta afecțiuni gastrointestinale, boli de inimă, diabet şi obezitate. Alimentația bogată în fibre trebuie însoțită de un consum cât mai mare de lichide.
Fibrele au un rol benefic atât la adulți, cât şi la copii.
Totodată, aceşti carbohidrați ajută la ameliorarea confortului fizic la femeile gravide, prin reglarea tranzitului intstinal, prevenirea constipației şi ameliorarea dereglărilor din organism care survin în timpul sarcinii.
Fibrele au un rol esențial în menținerea stării de bine a organismului!