Sporturi de toamnă

toamnă

Anotimpurile reci nu înseamnă pauză de la exerciţiile fizice. Sunt sporturi care se pretează sezonului de toamnă şi vin la pachet cu multă energie şi cu posibilitatea de a admira peisaje superbe.

Care sunt sporturile de toamnă?

Bicicletă

Imaginează-ţi o dimineaţă de sâmbătă în care, cu un rucsac în spinare, încaleci armăsarul tău pursânge arab. Numit altfel şi „bicicletă personală”. Alegi un drum printre dealuri, un traseu care îţi va aduce aproape tot pastelul pădurii împodobite pentru toamnă. Alături de prietenii tăi, vei pedala, te vei avânta pe poteci numai de voi ştiute, te vei opri pe malul unui lac şi vei simţi cum te revigorezi cu fiecare secundă petrecută în natură.

Înot

Este indicat afară în această perioadă doar dacă eşti din Europa nordică, iar la grădiniţă educatoarea te scotea în fiecare zi, la -20 de grade, să-ţi faci plimbarea matinală. 🙂 Altfel, ar fi mai bine să optezi pentru o sală de înot. Înotul are un efect benefic asupra dezvoltării musculaturii într-un mod cât mai armonios.

Fitness

Exerciţiile ce ţin de fitness pot fi practicate atât acasă, cât şi într-un mediu specializat, care îţi va oferi mai multe instrumente utile, pentru categorii diferite de muşchi. Pe lângă acestea, vei avea ocazia să socializezi şi să îţi creezi noi prieteni.

Schi

Dacă este noiembrie, deja nu trebuie să mai cauţi foarte mult pentru a găsi un mediu propice schiatului. Se găsesc staţiuni atât în România, cât şi în Bulgaria, unde vei avea parte de experienţe inedite şi te vei putea distra pe cinste. Iar în versiunea începătorului, sania este mereu un must have.

În loc de încheiere, am găsit un citat care ţi se potriveşte:

„Campionii nu se nasc în sălile de sport. Campionii sunt făcuţi din ceea ce au mai adânc sădit în ei: o dorinţă, un vis, o chemare.” (Muhammad Ali)

Scris de către Casenfibra

Reprezintă o nouă generație de fibre, cu beneficii imediate şi pe termen lung în prevenirea constipației şi în obținerea unui tranzit intestinal regulat.

Lasă un răspuns