Toamna ta e de poveste!

sanatate ; timp liber ; constipatie

Toamna se numără… răcelile!

Toamna este anotimpul recoltelor, dar si al frigului din ce în ce mai pătunzător. Accentul trebuie pus acum pe hrănirea și suportul organismului pentru provocarea la temperaturile scăzute.

E o idee bună să-ți întărești imunitatea mâncând mere, pere, curmale, mentă, cartofi dulci, dovlecei, morcovi, smochine, struguri, măsline, orez brun, supe, iaurt, lămâi, grapefruit, alune proaspete etc.

Gătește la temperaturi mici pentru un timp cât mai scurt, folosind mai multă apă. Poți găti tocănițe, frigărui, supe și mâncăruri la cuptor.

Multe persoane suferă de deshidratare toamna. Simptomele ar fi tuse seacă, buze uscate, mâncărimi sau constipație. Pentru a scăpa de aceste simptome neplăcute, alege mâncăruri care hrănesc și hidratează în profunzime, dar și suplimente alimentare ușor asimilabile de către organism. Laptele de soia, brânza tofu, ciupercile, spanacul, fructele de sezon, migdalele, orzul și meiul sunt elemente esențiale pentru buna funcționare a organismului în această perioadă de adaptare la frig.

În schimb, mâncarea condimentată nu e indicată, deoarece induce transpirație și poate cauza deshidratare.

Iar pe o vreme mofturoasă, o supă face minuni! Se prepară uşor, e delicioasă şi este un aliat redutabil pentru sănătatea organismului tău.

Cu aceste sfaturi în rucsac şi cu mai multă grijă pentru starea ta de bine, te poţi bucura din plin de roadele şi culorile toamnei!

Scris de către Casenfibra

Reprezintă o nouă generație de fibre, cu beneficii imediate şi pe termen lung în prevenirea constipației şi în obținerea unui tranzit intestinal regulat.

Lasă un răspuns